Prekės kodas: 48984
Turimas kiekis: 1
Rėmas tvirtas, geometrija panaši į kalnų dviračio, tačiau formuojama statmenesnė nei kalnų dviračio sėdėsena – mažiau apkraunamos rankos, išlaikomas geresnis matomumas. Skirtas tolimesnėms kelionėms, dažnai pritaikytas įvairiems priedams montuoti: purvasargiams, bagažinėms.
Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dviračių gamyboje. Turi geriausią kainos-masės santykį.
Tinka gauti APVA kompensaciją pridavus seną automobilį. Už vieną dviratį galima gauti 300 eur kompensaciją, galima pirkti 2 vnt. ir taip gauti 600 eurų kompensaciją už vieną utilizuotą seną taršų automobilį. Išduodami reikalingi dokumentai APVA paraiškai teikti
Važinėkite keliais, žvyrkeliu ar purvu su šiuo visiškai nauju aliumininiu universaliuoju dviračiu. Kompozitinė šakė užtikrina sklandų važiavimą, o apverčiama mikroschema leidžia reguliuoti ratų bazę ir laisvą atstumą tarp padangų.
Visiškai naujas Revolt turi lengvą ALUXX aliuminio rėmą su atnaujinta žvyrkelio geometrija, įskaitant ilgesnį atstumą ir žemesnį apatinį laikiklį, kad būtų užtikrintas didesnis stabilumas. Ant galinės važiuoklės esantis apverčiamasis lustas leidžia reguliuoti ratų bazę ir tarpą tarp padangų, be to, galite pasirinkti komplekte esantį D-Fuse sėdynės statramstį, kad būtų užtikrintas maksimalus atitikimas, arba pakeisti 30,9 mm apvalų ar nuleidžiamąjį statramstį. Rėmas pritaikytas diskiniams stabdžiams ir turi laisvą vietą didesnėms padangoms (iki 53 mm).
Pagrindiniai veiksmingumo rodikliai:
Patikimas valdymas
Rėmas suprojektuotas su ištverminga padėtimi ir trumpesnėmis grandinės atramomis, kad būtų užtikrintas tikslus valdymas, manevringumas ir kontrolė. Ilgesnis siekis, trumpesnis kotas ir mažesnis apatinio laikiklio nuleidimas pagerina stabilumą nelygioje vietovėje.
Sureguliuota atitiktis
Naujajame rėme yra plonesnės, pažemintos sėdynės atramos, sugeriančios kelio smūgius ir vibracijas. D-Fuse vairas ir sėdynės statramstis veikia kaip sistema, kad padidintų lankstumą neaukojant standumo važiuojant posūkiuose, sprintuojant ar kopiant į kalnus.
Prisitaiko prie vietovės
Ant galinio išleidžiamojo vamzdžio esantis apverčiamasis lustas leidžia reguliuoti trumpą ratų bazę, kad būtų greičiau valdomas ir greitėtų, arba ilgą, kad būtų užtikrintas didesnis stabilumas važiuojant dideliu greičiu. Ilgas nustatymas leidžia naudoti didesnio skersmens (iki 53 mm) padangas. Galite pasirinkti komplekte esantį D-Fuse sėdynės statramstį, kad būtų užtikrintas maksimalus atitikimas, arba pakeisti 30,9 mm apvalų ar nuleidžiamąjį statramstį.
Sandėlys | Likutis | Pristatymas |
Tiekėjo sandėlys | Pristatymas 4-15 d.d. |
Gamintojas: | Giant |
Dviračio specifikacijos | |
---|---|
Rėmo dydis | 20 (51cm) |
Rėmas | ALUXX-Grade Aluminum, 12x142mm thru-axle, disc, flip chip dropout |
Ratų dydis | 28 |
Stabdžiai | Tektro MD-C550 mechanical, Giant MPH rotors [F]160mm, [R]160mm |
Padangos | Giant CrossCut AT 2, 700x38c, tubeless |
Svoris | 10,6 kg |
Specifikacijos | |
---|---|
Balnelio stovas | Giant D-Fuse, alloy, 14mm offset |
Balnelis | Giant Approach |
Gal. pavarų perjungiklis | Shimano Sora, long cage |
Gal. žvaigždžių blokas | Shimano HG400, 11x34 |
Grandinė | KMC X9 su Missing Link |
Pavarų rankenėlės | Shimano Sora, 2x9 |
Pavarų skaičius | 2x9 |
Pavarų tipas | Išorinės |
Priek. pavarų perjungiklis | Shimano Sora |
Priek. šakė | Advanced-Grade Composite, full-composite OverDrive steerer, 12mm thru-axle, disc |
Priek. žvaigždžių blokas | FSA Vero Pro, 32/48, 175mm |
Rankenos | Kamštinė juosta su geliu |
Ratlankiai | Giant S-X2 Disc ratų komplektas |
Rato stebulės | Giant S-X2 Disc ratų komplektas |
Rekomenduojamas ūgis | 179-189cm |
Rėmo medžiaga | Aliuminis |
Spalva | Juoda |
Stabdžių rankenėlės | Shimano Sora |
Stabdžių tipas | Mechaniniai diskiniai |
Vairo kolonėlė | Giant Contact, 8-degree, 80mm |
Šakės užrakinimas | Nėra |